۞ ۩ ☺ توپترین ها☺ ۩ ۞
.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com تبلیغات پیامکی عصاره جینسینگ قرمز کره ای Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com
 

  • ساعت: 21:12

http://www.webnevis.tk/web/images/up/pic/1394459809_Reza-Amper@Att.Net.jpg

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.
   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.


        * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنچه جذاب است سهولت نيست، دشواري هم نيست، بلکه دشواري رسيدن به سهولت است .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتي توبيخ را با تمجيد پايان مي دهيد، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر مي کنند، نه رفتار و عملکرد شما

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سخت کوشي هرگز کسي را نکشته است، نگراني از آن است که انسان را از بين مي برد .

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *     

اگر همان کاري را انجام دهيد که هميشه انجام مي داديد، همان نتيجه اي را مي گيريد که هميشه مي گرفتيد .

       * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

افراد موفق کارهاي متفاوت انجام نمي دهند، بلکه کارها را بگونه اي متفاوت انجام مي دهند.

     * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *    

پيش از آنکه پاسخي بدهي با يک نفر مشورت کن ولي پيش از آنکه تصميم بگيري با چند نفر .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطي که آن را به کارهاي کوچکتر تقسيم کنيم .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

کارتان را آغاز کنيد، توانايي انجامش بدنبال مي آيد .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

انسان همان مي شود که اغلب به آن فکر مي کند .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

همواره بياد داشته باشيد آخرين کليد باقيمانده، شايد بازگشاينده قفل در باشد

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها راهي که به شکست مي انجامد، تلاش نکردن است .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

دشوارترين قدم، همان قدم اول است .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

عمر شما از زماني شروع مي شود که اختيار سرنوشت خويش را در دست مي گيريد .

     * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *    

آفتاب به گياهي حرارت مي دهد که سر از خاک بيرون آورده باشد .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

وقتي زندگي چيز زيادي به شما نمي دهد، بخاطر اين است که شما چيز زيادي از آن نخواسته ايد .

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *      

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شهریاری که نداند شب مردمانش چگونه به
صبح میرسد
گورکن گمنامی است که دل به دفن دانایی
بسته است
مردمان من امانت آسمانند بر این خاک تلخ
مردمان من خان و مان من اند

کوروش بزرگ

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


باورها و هر آنچه از دیدگان اندیشه هایمان می گذرد را به زنجیر می کشند..

روز جهانی کوروش بزرگ، مردی که زنجیرها را پاره کرد، شاد و خجسته باد

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است
"کورش بزرگ"

 

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بيادتان مى آورم تا هميشه بدانيد كه زيباترين منش آدمى ، محبت اوست پس ؛محبت كنيد چه به دوست ، چه به دشمن! كه دوست را بزرگ كند و دشمن را دوست. "كوروش بزرگ"


تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:37---11 آبان 1390
سلام...
اگه دلت خواست به وبلاگ تنهای من سر بزن...دلم خیلی تنهاست...تو تنهام نذار...اگه خواستی حرف دلمو گوش بده...
با من دردودل کن...فقط بهم سربزن...لطفا...شعرامو بخون اگرم خواستی نظر بده و اگه خواستی گریه کن و اگر خواستی بخند...اگر هم میخوای حرف دلت رو بنویسم واسم ایمیلش کن:
V.ksara@yahoo.com
اینم آدرس وبلاگم:www.sokhanedell.loxblog.com


sara
ساعت21:37---11 آبان 1390
سلام...
اگه دلت خواست به وبلاگ تنهای من سر بزن...دلم خیلی تنهاست...تو تنهام نذار...اگه خواستی حرف دلمو گوش بده...
با من دردودل کن...فقط بهم سربزن...لطفا...شعرامو بخون اگرم خواستی نظر بده و اگه خواستی گریه کن و اگر خواستی بخند...اگر هم میخوای حرف دلت رو بنویسم واسم ایمیلش کن:
V.ksara@yahoo.com
اینم آدرس وبلاگم:www.sokhanedell.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نویسنده : behzad
  • تاریخ:11 / 8 / 1390برچسب:,
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید
    Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com آرش Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com امید Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com ابی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com داریوش Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com قمیشی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com سندی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com شادمهر Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com چاوشی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com یگانه Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com عسگری Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com امیری Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com صادقی Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com مقدم Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com 25بند Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com بروبگس Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com آرمین&رضا